dengarlah bicaraku

menjadi seorang yang terbaik amat payah sekali walau pun mencoba namun ada sahaja yang akan menghalang..

~CINTA adalah ketika kamu menitiskan airmata,tetapi masih peduli terhadapnya~

~CINTA adalah ketika dia tidak memperdulikan mu tetapi kamu tetap masih menunggu dengan setia~

~CINTA adalah ketika dia mula berubah hati dan kamu masih bisa tersenyum walau dalam kepediahan dan berdoa SEMOGAKAMU TEMUI SESEORANG YANG LEBIH SEMPURNA DARIKU..
kerana cinta
bukan semestinya
MEMILIKI RAGANYA
~MENDOAKAN KEBAHAGIAANNYA ITU ADALAH CINTA~

P/S:punya luahan hati hantar kan ke EMAIL:

attasuet@gmail.com

TQ for join my bloger

Tuesday 12 July 2011

~rasa bersalah~

aku di himpit oleh rasa bersalah
antara dirimu dan dia kesayanganmu
aku tahu aku yang bersalah
namun aku tidak mampu lari dari
perasaan cinta padamu...


hari ini saat aku  menahan rasa sakit ini
dia menghantar tinta padaku
mengapa aku yang harus di persalahkan
salah kah aku mencintaimu...
salah kah perasaan ini.......




terhina nya diri ini bila 
kau katakan aku penghalang 
antara kau dan dia.....andai masa dapat
berputar kembali...alangkah baiknya...
aku tak akan mencintaimu...







No comments:

Post a Comment

www.myvfm.net