dengarlah bicaraku

menjadi seorang yang terbaik amat payah sekali walau pun mencoba namun ada sahaja yang akan menghalang..

~CINTA adalah ketika kamu menitiskan airmata,tetapi masih peduli terhadapnya~

~CINTA adalah ketika dia tidak memperdulikan mu tetapi kamu tetap masih menunggu dengan setia~

~CINTA adalah ketika dia mula berubah hati dan kamu masih bisa tersenyum walau dalam kepediahan dan berdoa SEMOGAKAMU TEMUI SESEORANG YANG LEBIH SEMPURNA DARIKU..
kerana cinta
bukan semestinya
MEMILIKI RAGANYA
~MENDOAKAN KEBAHAGIAANNYA ITU ADALAH CINTA~

P/S:punya luahan hati hantar kan ke EMAIL:

attasuet@gmail.com

TQ for join my bloger

Monday 4 July 2011

~untuk mu~


Terasa hati ini sentiasa ceria,
ku yakin tuhan mengerti erti hati kecilku,
ku doakan dia sentiasa baik saja,
kerana aku mencintainya seperti aku mencintai diriku,
selalu ku sedari kasih kamu kian jauh dariku...

Akan aku mencintaimu,
berikanlah peluang untukku luahkan nya padamu,
kerana makin kamu jauh makin aku merinduimu,

Kerana cinta aku setia,
menemani kamu aku sudi,
selalu disampingmu membuat hati ku tenang,
kaulah segalanya tercipta untuk ku


mencintaimu sepanjang 
waktu...dan
nafas ku selamanya untukmu....

No comments:

Post a Comment

www.myvfm.net