dengarlah bicaraku

menjadi seorang yang terbaik amat payah sekali walau pun mencoba namun ada sahaja yang akan menghalang..

~CINTA adalah ketika kamu menitiskan airmata,tetapi masih peduli terhadapnya~

~CINTA adalah ketika dia tidak memperdulikan mu tetapi kamu tetap masih menunggu dengan setia~

~CINTA adalah ketika dia mula berubah hati dan kamu masih bisa tersenyum walau dalam kepediahan dan berdoa SEMOGAKAMU TEMUI SESEORANG YANG LEBIH SEMPURNA DARIKU..
kerana cinta
bukan semestinya
MEMILIKI RAGANYA
~MENDOAKAN KEBAHAGIAANNYA ITU ADALAH CINTA~

P/S:punya luahan hati hantar kan ke EMAIL:

attasuet@gmail.com

TQ for join my bloger

Monday 4 July 2011

~~sekadar ilusi~~

Duhai bulan,
ku terdengar desiran angin,
membisik telingah ku,
Aku cinta padamu,
adakah itu sekadar bisikkan ilusi?

Aku mencintaimu,
seperti malam mencintai bintang.

Tanpa bintang,
malam hanyalah gelap.
Tanpamu,
tiada aku sempurna.

Biarkan aku sendirian,
kerana hati ini hanya akan terluka,
Biarkan aku pergi ke bulan,
mengubati hati yang lara...

No comments:

Post a Comment

www.myvfm.net