dengarlah bicaraku

menjadi seorang yang terbaik amat payah sekali walau pun mencoba namun ada sahaja yang akan menghalang..

~CINTA adalah ketika kamu menitiskan airmata,tetapi masih peduli terhadapnya~

~CINTA adalah ketika dia tidak memperdulikan mu tetapi kamu tetap masih menunggu dengan setia~

~CINTA adalah ketika dia mula berubah hati dan kamu masih bisa tersenyum walau dalam kepediahan dan berdoa SEMOGAKAMU TEMUI SESEORANG YANG LEBIH SEMPURNA DARIKU..
kerana cinta
bukan semestinya
MEMILIKI RAGANYA
~MENDOAKAN KEBAHAGIAANNYA ITU ADALAH CINTA~

P/S:punya luahan hati hantar kan ke EMAIL:

attasuet@gmail.com

TQ for join my bloger

Tuesday 5 July 2011

~janjimu~

Dalam rindu ku ada cintaku,
dalam cintaku ada dirimu,
dalam dirimu ada hatiku,
dalam hatiku ada hatimu,
dan tak akan pudar untuk selamanya...


mencintaimu adalah perasaan yang..
amat mendalam yang pernah ku rasakan
dapat kah cinta kita kekal tuk selamanya..
atau aku hanya berharap pada kemungkinan,
terasa percintaan ini hanya dalam mimpi,
mimpi indah yang akan hilang..
kala aku bangun dari lenaku..


aku ingin sekali dicintai..
seperti aku mencintaimu..
namun itu semua mustahil bagiku..
dapat aku rasakan cinta mu,
berbelah bahagi.. dia dan aku..


walau apa sekalipun kerana cinta ini,
biarlah aku yang berkorban..
mencintai mu tanpa balasan pasti
janjimu padaku kan aku simpan..
sebagai penenang hatiku kala,
dirimu tiada disisiku....

No comments:

Post a Comment

www.myvfm.net