dengarlah bicaraku

menjadi seorang yang terbaik amat payah sekali walau pun mencoba namun ada sahaja yang akan menghalang..

~CINTA adalah ketika kamu menitiskan airmata,tetapi masih peduli terhadapnya~

~CINTA adalah ketika dia tidak memperdulikan mu tetapi kamu tetap masih menunggu dengan setia~

~CINTA adalah ketika dia mula berubah hati dan kamu masih bisa tersenyum walau dalam kepediahan dan berdoa SEMOGAKAMU TEMUI SESEORANG YANG LEBIH SEMPURNA DARIKU..
kerana cinta
bukan semestinya
MEMILIKI RAGANYA
~MENDOAKAN KEBAHAGIAANNYA ITU ADALAH CINTA~

P/S:punya luahan hati hantar kan ke EMAIL:

attasuet@gmail.com

TQ for join my bloger

Friday 15 July 2011

~teman tapi mesra~

detik sepi suka dan duka
aku kongsikan bersamamu
namun masih dapat kah aku
kongsi kan segalanya denganmu
lagi....katamu tiada yang mustahil
tetapi hatiku tetap risau akan kehilanganmu..


Terasa tentangmasa depan 
yang aku lalui tanpamu...
kata~kata mu masih segar dalam ingatanku
biarlah kita jadi "TEMAN TAPI MESRA"
itu lah ayat darimu.... 
tidak kah kau tahu wahai sayangku
hatiku amat terseksa...


terseksa bukan keranamu tetapi 
terseksa kerana diriku sendiri
yang tidak mampu memegang prinsip percintaan...
jatuh cinta padamu 
membuat kan aku sukar untuk undur diri
kerana dalam hatiku telah ada kamu..


Tetapi setelah aku terima penjelasan
darimu.. baru lah aku sedar akan kenyataan
iaitu mencintai bukan bermakna 
untuk memiliki...cukup lah sekadar memiliki hatimu
bukan ragamu....
aku akan tetap setia dan akan mencintaimu
walau cinta kita adalah yang mustahil....





No comments:

Post a Comment

www.myvfm.net